„Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn”
Nabór do projektu
Ogłaszamy nabór dla uczniów, rodziców i opiekunów prawnych oraz nauczycieli w ramach projektu pn. „Każdy uczeń jest inny – edukacja włączająca w mieście Kwidzyn” realizowanego przez Miasto Kwidzyn, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), Priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+), Działania 5.8 Edukacja ogólna i zawodowa w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (zobacz).
Dokumenty rekrutacyjne:
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie - dzieci (plik docx)
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie - nauczyciele (plik docx)
Regulamin rekrutacji i udziału w projekcie - rodzice (plik docx)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY UCZNIA/UCZENNICY DO PROJEKTU (plik docx)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY NAUCZYCIELA/NAUCZYCIELKI DO PROJEKTU (plik docx)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO DO PROJEKTU (plik docx)
Klauzula RODO (plik docx)
Przedłużone terminy naborów:
- nabór nauczyciele: od 17.10.2024 r. - 29.11.2024 r.
- nabór dzieci: od 17.10.2024 r. - 29.11.2024 r.
- nabór rodzice/opiekunowie: od 17.10.2024 r. - 29.11.2024 r.
Miasto Kwidzyn przygotowało projekt pn. „Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn” (zobacz).
Projekt został zakwalifikowany do dofinansowania a jego celem jest wdrożenie modelu edukacji włączającej w szkołach ogólnodostępnych prowadzonych przez Miasto Kwidzyn tj. SP 2, SP 4, SP 5, SP 6, SPOMS.
W ramach projektu zostanie zrealizowane m.in.:
– Remont zaplecza sanitarnego w każdej ze szkół i dostosowanie go do potrzeb uczniów z orzeczeniem o niepełnosprawności.
– Adaptacja sal w każdej ze szkół na sale relaksacji i wyciszenia.
– Przeprowadzenie prac adaptacyjno – remontowych sal do integracji sensorycznej w każdej ze szkół.
– Wyposażenie każdej szkoły w specjalne zestawy do treningu słuchowego i lateralnego.
– Doposażenie w szkołach klas integracyjnych i gabinetów specjalistycznych poprzez zakup monitorów interaktywnych/ multimedialnych.
– Zakup sprzętu dla każdej szkoły na warsztaty z kompetencji cyfrowych.
– Zakup pomocy dydaktycznych na zajęcia (np. z socjoterapii, Mindfulness, Treningu Umiejętności Społecznych, integracji sensorycznej, arteterapii itp.).
– Wsparcie specjalistyczne dla uczniów z orzeczeniami (np. zajęcia z logoterapii, socjoterapii, Mindfulness, Trening Umiejętności Społecznych, integracja sensoryczna, arteterapia itp.).
– Warsztaty współpracy w formule otwartych spotkań integrujących.
– Podniesienie kompetencji kadry szkół m.in.: szkolenia dla kadry pięciu szkół (w zakresie np. mediacji rówieśniczych, neurodydaktyki, pracy z uczniem, techniki uważności) oraz studia podyplomowe dla 15 nauczycieli (w zakresie spektrum autyzmu i integracji sensorycznej).